Dienstag, 6. Mai 2014

THE COLORS OF SUMMER

From left to right: Essie - limo-scene // Maybelline Color Show - Peach Smoothie // Essie - status symbol // Dior Vernis - 671 // Artdeco - 303
Früher habe ich mich für diese kleinen Fläschchen fast gar nicht interessiert. Dass sich das mittlerweile geändert hat kann jeder sehen, der mein Zimmer betritt. Auf einem extra freigeräumten Brett meines Regals tummelt sich nämlich eine riesengroße Nagellack-Familie. Da sie sich in den letzten Monaten derart vergrößert hat konnte ich sie sogar schon verschiedenen Jahreszeiten zuordnen. 
Da ich seit den ersten Sonnenstrahlen bereits wieder zu 100% in Sommerstimmung bin (Bikinieinkauf XXL inklusive) dachte ich mir ich zeige euch heute mal meine Sommerbeautyfavoriten für die Nägel. 
Meiner Meinung nach geht immer noch nichts über die Essie Lacke - ich liebe sie einfach - aber welche mögt ihr denn am Liebsten? Lasst es mich wissen und euch inspirieren :) 

A few years ago I wasn't very interested in these tiny things. To see that this interest has changed one only has to enter my room and look at my bookshelf (not a bookshelf anymore). My big nail polish family has settled down here and always looks for new members. I now have about 60 different colors what allows me to match them to the different seasons of the years.
Since the sun first came out this year, I'm already 100% stuck in summer mood (XXL bikini shopping included). That's why I thought I should show you my summer favorites for the nails. 
In my opinion, there is nothing better than the Essie nail polishes - I really love them - but let me know what you like the most. Brand, color, design, ... I'm curious about your answers :) 


Love, B.

3 Kommentare:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...